W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w trakcie udzielania zamówienia przekazywanie ofert oraz komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. wdrożyło Platformę Zakupową Open Nexus, która stanowi zbiór nowoczesnych narzędzi elektronicznych wspierających realizację postępowań przetargowych.
W przypadku pytań dotyczących platformy zakupowej prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 17.00 pod nr tel. 22 101 02 02. Zapraszamy do współpracy wszystkich solidnych Wykonawców.